დევიდ ისაკსონის ვორკშოპი “სტრატეგიული კომუნიკაციის როლი”

20 სექტემბერს შვედური საკონსულტაციო კომპანია “Global Reporting”-ის წარმომადგენელმა ჩაატარა ვორკშოპი სტრატეგიული კომუნიკაციის როლის შესახებ.

ვორკშოპზე განიხილეს ისეთი საკითხები, როგორიცაა მედიის ცვალებადი ლანდშაფტი, სტრატეგიული კომუნიკაცია, სოციალური მედია და კომუნიკაციის იდეები.

ვორკშოპი დაეთმო პრაქტიკულ სავარჯიშოებსაც საქართველოში კულტურის და გარემოს დაცვითი მიმართულებით კამპანიის იდეების შესახებ.

ისაკსონი საქართველოში ლურჯი ფარის საქართველოს ეროვნული კომიტეტის მიერ არის მოწვეული პროექტის „კულტურული მემკვიდრეობა საფრთხის ქვეშ – სამოქალაქო საზოგადოებისა და მედიის ჩართვა“ ფარგლებში.

Powered by Watch Dragon ball super